Megoldás tervezés – minőségi megoldás elrendezés

A szolgáltatási stílus meglehetősen vadonatúj technika, különösen a menedzsment és a marketing területén. Bár struktúráit több mint negyven évvel korábban fektették le, amikor Lynn Shostack a Citibanktól (NY, USA) rendszeresen komponálni kezdett a szolgáltatások fellendítése terén, a gyakorlatban csak 2003 körül kezdett megalapozni.( 2) sokan azt sugallják, hogy a szolgáltatástervezés kötelességének megértése érdekében alaposan meg kell értenünk annak részleges alapelveit: a szolgáltatást és az elrendezést. Valahogy ez a kurzus racionális, de szem előtt akarom tartani, hogy minden bizonnyal a kívánt „aha percet” okozza, hanem a szakmából származó emberek, akik jelenleg a baj legalább felét mélyen megértik. Mindazonáltal a legtöbben naponta (nem) magas színvonalú szolgáltatásokat tapasztalunk, és ez a megközelítés megfelelő előfeltételeket biztosít számunkra a lényeg megértéséhez. A szolgáltatástervezés sok önellenőrzést kapcsol össze, amelyek a szolgáltatások fejlesztéséhez kapcsolódnak, de ami a legfontosabb, gondoskodik az egyén integrációjáról-Vagyis rólunk. Számos módszert alkalmaz igényeink megfigyelésére, majd ezt követően megpróbálja azokat közvetlenül alkalmazni a magas színvonalú szolgáltatások létrehozásának folyamatában. Kendra Brown, A Ritz-Carlton üzleti menedzsere azt állította: „a mély elkötelezettség mások felajánlása iránt belülről fakad. A helyes kiszolgálás nem egyszerűen munka, hanem életszemlélet.”Megoldás tervezés - minőségi megoldás elrendezés

Közös alapon marketing szakértőkkel, gazdasági szakértőkkel

A fejlesztők kollektív videojátékot is játszanak marketingszakemberekkel, gazdasági szakértőkkel, üzleti tervezőkkel, online marketingszakemberekkel, HR, PR, IT, UX emberekkel vagy pusztán ügyfélszolgálati alkalmazottakkal a szolgáltatások javítása érdekében. Különösen sok köszönet a természetesség, hogy úgy gondolja, „Fejlesztő”, valamint a tapasztalat megoldásában bajok célzó személy. Birgit Mager, a Service Design Network( 4) a megoldásstílust úgy magyarázza, hogy „az elrendezési eszközök, valamint a módszer alkalmazása absztrakt termékekre, azaz megoldásokra annak érdekében, hogy olyan szolgáltatásokat hozzanak létre, amelyek a fogyasztó szempontjából szolgálnak, használhatók, valamint szemet gyönyörködtetőek, valamint hatékonyak, valamint versenyképesek a szállító szempontjából.”(5) Az elrendezés a háttérben fejlődött, és folyamatosan megtalálta szerepét az akkori gyártási folyamatokban. Charles Eames szerint ” a tervezés határai a problémák határain fekszenek.”(6) Vilad Xhams (2011) szerint következésképpen a szolgáltatások elrendezése a mai kultúrában a tervezés szempontjából is ésszerű előrelépés. Miért tapasztalható a szolgáltatások ilyen globális növekedése? Hazdru (2013) szerint ez azért van, mert a kereslet átalakul. A nyugati világ cégei egyre gazdagabbak, és a közös fogyasztású termékek már nem elegendőek számukra. Inkább az egyének vágy még szolgáltatások és élmények. A jelenlegi évek bővülő mintáját az úgynevezett kezdetnek nevezhetjük. a tapasztalati gazdasági helyzet. Ennek az ötletnek a tisztázása érdekében a szakemberek számára a kávéértékesítés széles körben ismert példáját fogom használni.

A kávébabot bővítő és értékesítő vállalatok körülbelül 3 eurót kapnak kilogrammonként nyers Arabica

Egy bögre kávé ára körülbelül 4 cent. Ennek ellenére kevés ember vásárol nyers gabonát. Mi csak nagy valószínűséggel a boltba, ahol felfedezzük kávé jelenleg sült, őrölt és csomagolt. A kávéhoz való kényelmesebb hozzáférésért egy kicsit sokkal többet fizetünk, körülbelül 20 cent / bögre. Mégis nem lenne kevésbé bonyolult megszerezni egy nagy kávé egy edge kávézóban a módszer a munka? Biztos, sokan közülünk. Több mint 1 eurót fizetünk, de megéri. Kávét készítünk munka nélkül és szakmai végzettséggel is. Azonban a kávé utazás nem ér véget ott. Képzeljen el egy luxus kávézót, ahol a nyugalom és a béke lélegzetet vesz. A kávét minden bizonnyal csak a kívánt módon szolgálják fel. Ott töltheti az egész reggelt egy kiadvánnyal vagy számítógépes rendszerrel egy kényelmes székben. Ez gyakorlatilag nem kávé többé, ez köze van a tapasztalat, hogy a funkciók azt.(7) és azt is biztosan találni határozottan sok ilyen esetekben. Harry Beckwith, a selling the Uninsteable szerzője dióhéjban írja a kortárs reklám követelményeiről: „ne egyszerűen azt állítsd elő, amire a piacnak szüksége van. Hozzon létre valamit, ami tetszik.”A kávébabot bővítő és értékesítő vállalatok körülbelül 3 eurót kapnak kilogrammonként nyers Arabica

A szolgáltatástervezés egy gondolkodásmód, amely az eszközök különálló kombinációján alapul, amely megoldást lát

Célja annak biztosítása, hogy a folyamatban lévő interakciók használhatóak, könnyen érthetőek legyenek, és kedvező képet kapjanak az ügyfelekről. Fő fizetése az, hogy együttműködik a szociológia, az adminisztráció, a marketing, valamint a különféle egyéb kapcsolódó vagy távolabbi területek válogatott ismereteivel. Az adatok egymással való kombinálásával fokozatosan vonz minket egyfajta speciális térkép, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy egyszerűen nem kerülünk el a megoldásaink bevezetésekor. Ebben rejlik az ereje.(9) Az elrendezés és a Néprajzi kutatás közötti szoros kapcsolat szintén különösen fontos a sikeres megoldásstílusú projektek számára. A különböző emberek, valamint az érdekeltek közötti empatikus beszélgetéseknek hasonlóan finom gondolkodásmódra, valamint erős vizuális technikára van szükségük. Kutatási tanulmányi tevékenységek és anyagok jól kell tenni, hogy vegyenek részt az egyének, valamint készítsen értékes, valamint motiváló eredményeket. Ezen túlmenően az új javaslatokat újra meg kell vizsgálni, és ahol lényeges, azokat fejleszteni és innovatívabbá kell tenni. Ily módon a szolgáltatások stílusát nem csak a mindennapi élet befolyásolja, hanem a tervezés során is döntő helyet foglal el.

A világ vezetői a haladás, valamint különösen az alkalmazás megoldás elrendezés minden bizonnyal a skandinávok

Szlovákia azonban már áttelepül a korral! A hazai Megoldáselrendezési CZSK rendszer kísérleti tevékenysége a nemzetközi Alkalom szolgáltatás stílusú italok Szlovák változata. Az elrendezés alkalmi éjszakai találkozók célja, hogy csatolja a tervezők, marketing szakértők, divatdiktátorok, copywriters, üzletemberek, vagy egyszerűen csak az érdeklődők, akik szeretnének többet megtudni a témában a megoldás design. Az Influence Center Bratislava és a kiuub Szlovák szolgáltatási stílusú műhely üzleti támogatásával már több mint háromszor járt Pozsonyban hazai és külföldi szakemberek bevonásával. A legelső megoldás stílusú italokat a megoldás elrendezésének értelmezéseinek, valamint alapjainak szentelték. A 2018 májusában megrendezett első konferencián a német szolgáltatásfejlesztő Clemens Biermayer (Etventure, Berlin) és a holland szolgáltatásfejlesztő Marc Fonteijn (31volts, Utrecht) megosztották álláspontjukat és gyakorlati tapasztalataikat. Az elmúlt néhány évben Biermayer HealthTech megoldásokkal foglalkozott a biztosítási szolgáltatók számára, valamint a Youtube-csatorna szolgáltatási stílusú programjának kezelésével. hasonlóképpen a KLM légitársasággal, hogy fokozza az egyéni élményt a repülőgép fedélzetén. A szabályozott beszélgetés később szabadon folyt az összes résztvevő szenvedélyes beszélgetéseiben vagy laza kisbeszélgetéseiben. A második esemény a fogyasztói élményre összpontosított, és arra, hogyan lehet szisztematikusan növelni. A beszélgetésre való meghívást a HB Reavis-tól Tom Meli Enterpriso, valamint a Martinus Bookshopból Eva Kiani Enterprises által jóváhagyott. A beszélgetéssel együtt, emellett sok hely van a hálózatépítéshez. Kétszer hívták. sebesség-randevú, t.j. sebesség randevú beszélgetésekkel.

Szólj hozzá!