Prototípus szoftver alkalmazás: alapok és előnyök

A modellek kiváló módja annak, hogy javaslatot kapjunk arról, hogy egy termék hogyan jelenhet meg. Például a 3D nyomtatók felhasználhatók a termelési szektorban kifinomult prototípusok létrehozására szoftverprogram létrehozásakor ehhez kódot kell írni, azonban vannak olyan elvek, amelyek jelentősen felgyorsítják a prototípusok növekedését az „eredeti” termékhez képest. Ez egy rövid bevezető a prototípuskészítéshez, amely megmutatja, hogy mennyivel jobb szoftvert lehet gyorsabban létrehozni (de csak akkor, ha megfelelően elvégzik).Prototípus szoftver alkalmazás: alapok és előnyök

A prototípusok előnyei és hátrányai

A prototípusokkal kapcsolatos nézetek jelentősen eltérhetnek, mivel az előnyökkel együtt sajátos hátrányokkal is rendelkeznek. A legjelentősebb az, hogy eredetileg kezdeményezéseket okoznak anélkül, hogy egyenesen értékesítést generálnának.

Előnyök

  • Az ügyfelek, valamint az ügyfelek időben történő részvétele
  • A rendszer jobb megértése a tényleges fejlesztés megkezdése előtt
  • Csökkent idő, valamint a költség, mert drága hibák találhatók egy időben
  • A zavaró vagy nehezen felfogható tulajdonságok korai szakaszban felismerhetők és megváltoztathatók

Hátrányok

  • A túl sok idő modellekbe helyezésének veszélye
  • A követelmények elégtelen értékelésének veszélye
  • Annak kockázata, hogy az ügyfelek / egyének összetévesztik a prototípusokat egy teljes termékkel
  • A gyártás során használt prototípusok fenyegetése, annak ellenére, hogy technikailag nem ideálisak erre

A prototípusok feladata az elem konkrét aspektusainak értékelése, pl. szoftver felhasználói felület, tervezés vagy specifikus attribútumok. Ebből a célból létrejön az alkalmazás elégtelen változata, amely elhagyja az alkalmazás összes olyan elemét, amely nem szükséges az értékeléshez. Ez csökkenti a szükséges munka összetettségét és mennyiségét. A prototípusok segítenek … problémák kezelése: mindig nagyon sok kérdés merül fel a feladattal kapcsolatban. Minél fontosabb a kérdés, annál gyorsabban kell megválaszolni, mert a válasz minden bizonnyal befolyásolja a közelgő döntéseket. A prototípus segít az elv kezelésében, következésképpen a kérdések megválaszolásában.

a feltételezések ellenőrzése: a feltételezéseket folyamatosan meg kell tenni. Ha hatalmas hatással vannak a feladat veszélyére, a modell segíthet csökkenteni a kockázatot a feltételezések megerősítésével. Lehetőségek összehasonlítása: különböző prototípusok hozhatók létre ugyanarra az ötletre az alkalmazás különböző verzióinak összehasonlítása érdekében. sikertelen korábban, valamint ennek eredményeként kevésbé költséges: a prototípusok segítenek a javaslatok megvalósíthatóságának időben történő felülvizsgálatában, ezért olcsón. Vizualizáld javaslatok: vizuális modellek segítenek beszélni valami bizonyos, valamint ki a különböző fogalmak és feltételezések. Ez javítja a Megjegyzések minőségét.

A prototípusok típusai

A modellek felhasználhatók mind a koncepció megerősítésére, mind a visszajelzés megszerzésére. Proof of Principle (POC) prototípusok gyakran használják a backend haladás, például találni egy módszert, hogy tartsa a nagy mennyiségű adat elfogadható sebességgel. A válaszmodelleket általában frontend alkalmazásokként használják. Különösen a válaszmodelleknél, nagy különbség van a munka mennyiségében, hogy milyen közel kell lennie a modellnek a kész elemhez. A prototípus legalapvetőbb fajtája perceken belül megérthető, ha csak egy tollat rajzol papírra. Ez a fajta használják, hogy bemutassák a javaslatot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy meg lehet vitatni, és azt is, hogy a kiváló előny, hogy mindenki érintett beszél ugyanazon dolog. A következő szint a drótvázak prototípusai. Ezek a felhasználói felületek áramvonalas ábrázolásai, amelyeket szintén papír, toll vagy megfelelő szoftver segítségével hoznak létre. Ennek az az előnye, hogy a modellel lehetőség van kattintási kurzusok, tevékenységek és teljes eljárások feltérképezésére is. A prototípusok legmagasabb foka az alkalmazás egyszerűsített változatai, amelyek kihagyják a nem alapvető szempontokat. Ezek a modellek nagyon közel a befejezett termék, és ennek következtében a kínálat nagyon különleges válaszokat, de ők is nagyon összetett, és fennáll a veszélye a komplikáció a kész termék.A prototípusok típusai

Buktatók a modellekben

Ha a modell hasonlít egy eredeti elemre, a tesztelőket értesíteni kell arról, hogy nem minden funkció érhető el. Ha nem tájékoztatják őket, fantasztikus zavart vagy csalódást okozhat, ami a termék ötletének megtagadását okozhatja. Ezenkívül nagyon fontos tájékoztatni az érdekelt feleket a modell gyengeségeiről (biztonság ,stílus, képesség, …). Ha az utóbbiak nem kommunikálnak nyíltan, fennáll annak a veszélye, hogy a modell közvetlenül a gyártásba kerül. Amint egy modell betöltötte funkcióját, meg kell szabadulni tőle, és meg kell kezdeni egy „eredeti” termék növekedését vagy egy vadonatúj prototípus kifejlesztését. A koncepció, a modell kellene, hogy nem kell tovább fejleszteni egy elemet, mert létrehozásakor prototípusok, a standard funkciók jó szoftver figyelmen kívül hagyják annak érdekében, hogy gyorsan elérni egy szép eredmény. Az olyan „értelmetlen” témákra, mint a biztonság, a skálázhatóság, a kódminőség vagy a tervezés, nincs szükség egy koncepció vizsgálatához, hanem a végső termékre vonatkoznak.

A modellek növekedése

Mielőtt elkezdené létrehozni a modellt, egyértelműnek kell lennie, hogy milyen célt kell kínálnia. A modellnek mindig olyan kicsinek kell lennie, amennyire csak lehetséges, és elég nagy ahhoz, hogy értékelje az ötletet. Ezek a kérdések itt hasznosak lehetnek:

  • Mire szolgál a modell?
  • Mennyire bonyolult a folyamat?
  • Mennyire bonyolult az interfész?
  • Pontosan hogyan ismerik fel az ügyfelek ezt az ötletet?

Miután válaszolt ezekre a kérdésekre, megkezdődhet a modell fejlesztése. Általában 4 lépésre lehet elválasztani:

  • A létfontosságú elemek követelményeinek elismerése
  • Az első modell növekedése, amely kielégíti az igényeket
  • Megjegyzések összegyűjtése a prototípusról
  • A prototípus visszajelzése visszajelzések alapján

Az utolsó 2 művelet megismételhető mindaddig, amíg az egyén feltételezései teljesülnek, vagy amíg a keretfeltételek, például az idő, a költségvetés vagy a technikai hasznosság befejezik a prototípus fejlesztését.

Modellek gyártására szolgáló eszközök

A felhasználói felület prototípusai esetében a cél egy koncepció megszerzése arról, hogy mire kell hasonlítania az interfésznek, de anélkül, hogy teljesen működőképes felhasználói felületet kellene létrehoznia. Vannak olyan eszközök, mint ezek: wireframing eszközök: wireframing alkalmazások, mint a ceruza vagy Balsamiq lehetővé teszi, hogy interaktív bábuk oldalak vagy alkalmazások. Ehhez nincs szükség kódolásra, a próbabábuk pedig prototípusként egyértelműen felismerhetők. Ez megakadályozza a tesztelőket abban, hogy felismerjék, hogy gondoskodnak egy modellről. Szöveggenerátorok: az üzenetgenerátorok, mint például a Lorem Ipsum generátor, lehetővé teszik a szöveges tartalom gyors fejlesztését. Lorem Ipsum Generator használja a kapacitást, hogy pontosan a szükséges mennyiségű dummy webtartalom. toll és papír: amikor a felhasználói felület ötleteit kezdetben elképzeljük, semmi sem olyan gyors és nagyon egyszerű, mint a vázlatok készítése tollal és papírral. Napjainkban ez elavultnak tűnhet, de még mindig rendkívül megbízható megközelítés. Adatgenerátor: ha a modell az interfészen található információkat jelenti, nagyon értékes létrehozni egy generátort, amely betölti az adatbázist. Nyilvánvaló, hogy ez egy kis előrelépést igényel, de hosszú távon megtérül, mert a generátor valószínűleg bármilyen végső termékben használható. Opcionálisan, valamint az alkalmazott termelési rendszer felsorolása, ha van ilyen. Felhasználói felület struktúrák: a kortárs struktúrák, mint például az anyag-UI vagy az Alapítvány, lehetővé teszik a felhasználói felület gyors fejlesztését.A prototípusok típusai

Ítélet

A prototípusok kiváló módja annak, hogy időben visszajelzést kapjanak egy termékötletről, ezáltal növelve a siker lehetőségeit a piacon. A prototípusok sikeres használatához fontos megérteni, hogy pontosan mit kell tanulmányozni velük, és hogy az azonos típusú szolgáltatás nem minden esetben a legjobb.

Szólj hozzá!