Mit tehet a nagy design, és miért számít

Írtam le 5 fontos oszlopok nagy elrendezés, hogy segítse a szolgáltatást a következő mértékben. A jól átgondolt elrendezés segít abban, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaktól, és maradjon a jól megalapozott márkanév-azonosítóval. Még sokkal jobb, a stílusnak köszönhetően minden bizonnyal pozitív érzelmeket vált ki a fogyasztóban, ami kedvezően befolyásolja őt a vásárlási döntés meghozatalakor. Számos oka van annak, hogy értékeljük a tervezést. Jobban megfontoltam ezt az ötöt.Mit tehet a nagy design, és miért számít

A versenytársaktól való megkülönböztetés

Quick Grow kimondja, hogy ha az egyének nem lenyűgözte a design, egyszerűen megáll, hogy érdekli a tétel. Ennek eredményeként azt tanácsoljuk, szánjon időt a tervezésre, és gondoljon rá jól. Ideális esetben gondoljon arra, hogy a lehető legkezdetibb legyen. Szerint a searchings a Venngage, ez az egy-az-egy-fajta elrendezés, amely vonzza az egyének az egyik, és biztosít egy nagy versenyelőnyt. Gondoljunk csak a Volkswagen Beetle-re. Az integritás és a hasznosság mellett megkülönböztető jellemzője a tervezés. A fejlesztők lágy, kerek formákra fogadnak, valamint olyan fényekkel illesztik őket, amelyek könyörgő szemnek tűnnek. Sok köszönhetően a látszólagos megjelenés, a jármű jött, hogy egy szimbólum, valamint így megkülönböztette magát a különböző más járművek. A kiegyensúlyozott elrendezés az eredményekben is tükröződött. A Beetle lett a valaha volt nagyon népszerű autó, 21 millió verzióval. Mint a Volkswagen, ugyanezt kell tennie. Nem kell fejleszteni autók és teherautók. Egyszerűen meg kell, hogy az elrendezés eredeti. Csak azt követően, hogy lehet, hogy bizonyos, hogy lesz szert előnyt a versenyt, és vonzza az ügyfél annyira, hogy ő fog fizetni a termék vagy szolgáltatás.

Foglalkozzon a csomagolással

„Nem csak a mai napra építjük a Coca-Colát. Fejlesztjük a Coca-Colát az életért, és reméljük, hogy lassan nemzeti ital lesz belőle.”Ezek Harold Hirsch szavai, amelyek 1914-ben arra ösztönözték az üveggyártókat, hogy hozzanak létre egy teljesen egyedi csomagolást a híres ital számára. Lényegében arról tájékoztatta őket, hogy az ügyfeleknek éjszaka is fel kell ismerniük a tartályt, még akkor is, ha minden bizonnyal megsérülnek a földön. A fejlesztők, valamint az üveggyártók teljesítették feladatukat. Korai 20. évszázadok óta készítettek egy palackot, amely lekerekített kontúrjaival mindenki számára felismeri. És mit jelent ez számodra? Gondoskodnia kell a csomagolás stílusáról is. Nyilvánvaló, hogy a kiegyensúlyozott elrendezés minden bizonnyal megkülönbözteti Önt. Inkább azt tanácsoljuk, hogy egy nagyszerű termékcsomagolási elrendezés hangsúlyozza a terméket, és interakciós eszközként is szolgál. A csomagolásnak tükröznie kell a márkaazonossági célokat, amelyeket a szolgáltatásához vagy termékéhez megadott. Pontosan ezt hittük, amikor létrehoztuk a white wine door Club módszert. 3 üveg vörösbor betöltéséhez egy természetes megjelenésű alapdobozt választottunk a karton kialakításában. Hála neki, a tetején lévő domináns cím kiemelkedik, amellyel az elem „beszél” a fogyasztóval, ezért kapcsolatot létesít vele. Egyszerű stílusban egy bélyegzőt is hordoznak, amely vonzó részletként emlékeztet arra, hogy ki a termék, és azt is, hogy a fogyasztó biztosan megtalálja benne. Végül pedig a nyitás után személyre szabott kártyák vannak a fehérborokkal kapcsolatos részletekkel, amelyeket különféle más márkainterakciókkal összhangban fejlesztettek ki. Miután áttekintette őket, csak valamit kell tennie-nyissa ki a tartályt, és élvezze az egyszerű egy pohár bort, amelyet egy tapasztalt sommelier választ ki a fogyasztók számára.

Az érzelmek számítanak

A koronavírus-járvány során az online vásárlás mértéke óriási mértékben megnőtt. Az Eurostat szerint az európaiak 72% – a (16-74 éves) vásárolt valamit online az előző évben. Ez a hóbort valószínűleg nem fog változni a jövőben, és a fogyasztók minden bizonnyal továbbra is az interneten történő vásárlásnak szentelik magukat. Mit jelent ez az elem stílusához? Ez egy másik lehetőséget kínál a fogyasztó érzelmeinek izgalmára, amelyek jelentős szerepet játszanak a választások megszerzésében. Igazítsa a kommunikáció 95% – át pozitív pszichológiai érzéseket kell létrehoznia, stb. Az ésszerű vitákra kell összpontosítania. Az ügyfél kellemes élményt nyújt Önnek, és Ön lesz az első, aki szem előtt tartja a vásárlást. Ez az érzelmi hatás végül megvalósul az ismételt felvásárlásokon. A technikában a pozitív érzelmeket kifejezetten az elemcsomagolás, a csomag brosúra vagy az üzenettel ellátott kártya ösztönözheti. És mindez leginkább a stílusra vonatkozik. Nyilvánvaló, hogy online vásárláskor gondoljon azokra a pozitív érzésekre is, amelyeket az internet ad a fogyasztóknak. A design és a kellemes ügyfélélmény tekintetében figyelembe kell venni a megfelelő árnyalatokat, vonalakat, stílusokat és betűtípusokat. Ha figyelmen kívül hagyja ezeket a szempontokat, akkor biztosan nem fog kiváló hatást gyakorolni a felhasználó tudatalattijára, ami a versenyre irányítja.Az érzelmek számítanak

Fontos az egységesség

Csakúgy, mint a termék márkanevének identitása nagyon fontos, így a vizuális identitás is, amelyet az úgynevezett Stílus kézikönyv határoz meg, amelyben a grafikus az ügyféllel együtt javasol logót, betűtípusokat, árnyalatokat és konkrét eredményeket (marketing dolgok, e-mail tervezősablon stb.). A tervezési kézikönyvnek van érvényesítése. Felajánlja az ügyfélnek vagy vizuális csoportjának, hogy fenntartsa a vizuális egységet az egész interakció során. Ha ezt a koncepciót elhagyják, negatív hatással lehet az egész vállalatra. Miért? A rendszeres stílus az interakció egyik módja. Ha az elrendezés változik crash, az ügyfél minden bizonnyal megijedt, és nem lesz hiba a kölcsönhatás közte és a termék. A legrosszabb esetben a nem egységes kialakítás miatt biztosan nem is tudja azonosítani Önt. És ezt biztosan nem akarod. Ezenkívül közel áll az ügyfélhez. Ez a kombinált esztétikai kommunikáció előnyeit is biztosítja. Itt, az Innovations – nél, elismerjük az egység értékét a tervezésben. Ezt az ügyfél Instagram-fiókjában is láthatja. Feminity.sk az elrendezés kialakításakor világosan meghatároztuk, hogy milyen betűtípusokat, terveket vagy képeket fogunk használni. És ehhez ragaszkodunk. Akár megtekinti a rendszeres hozzászólásainkat, mindegyik ugyanazt a betűtípust tartalmazza, minták, valamint árnyalatok. Ugyanez választja a képeket. Amikor kiválasztjuk őket, gondolkodunk a stílusról, a szűrőkről és a lelkiállapotról, amelyet meg kell osztaniuk. Következésképpen mindannyian együttműködnek. Ennek köszönhetően az ügyfél jól felismeri a tartalmat, és szoros partnerséget alakít ki vele.

Kapcsolat a márka identitásával

Mielőtt elkezdené gondolkodni a termék vagy szolgáltatás elrendezésén, egy másik nagyon fontos információ. Ne feledje, hogy az esztétikai kommunikáció együtt jár a márkanév azonosításával. Vagyis az értékeid, céljaid, pozícionálásod (az a kép, amelyet magadról szeretnél előállítani az ügyfelek előtt), valamint az archetípusod (karaktered). Mindez meghatározza, hogy milyen vizuális interakciót választ. Egy sokkal jobb koncepció, itt van néhány esetben. Ha nyugalmat, empátiát és kényelmet szeretne kelteni az ügyfélben, bank az ívelt vonalakon, amelyek tudat alatt stimulálják ezeket az érzéseket benne. Éppen ellenkezőleg, az éles formák spontaneitást és aktivitást idéznek elő. Általában ne felejtsük el az árnyalatok relevanciáját, amelyek nagymértékben befolyásolják az érzéseket. Vegyük például a jól ismert IKEA bútorüzletet, amelyet az everyman archetípus határoz meg (angolul nyíltan egyenlővé válik egyikünkkel). Ez az archetípus (individualitás) olyan képet hoz létre magáról, amely valahová tartozik, és amelyet a vevő is képes ilyen módon megfelelni. Ugyanakkor, fejleszti a kötelék az ügyfelekkel alapuló számít, tartozás, valamint az egyenlő jogokat. Valamint, hogy pontosan hogyan történt ez felfedi maga a svéd márkanév stílusában? Az egész világ megérti őt a mennyei színnek köszönhetően, amely az önbizalom és a stabilitás érzését fejleszti. Hasonlóképpen van egy sárga hosszúkás történelem a névvel. Egy ilyen logó a korábban említett kontúrokat használja, amelyek együttérzést, valamint elégedettséget adnak az ügyfélnek. Csakúgy, mint a sárga emellett nem csak ott hiába. Az eladó megmutatja elérhetőségét. Csakúgy, mint nem csak, ha ez egy tömb, de hasonlóképpen költség. Ha ugyanazokat a jeleket szeretné küldeni a stílusával, valamint hibátlanul átgondolni, számíthat ránk. Mi minden bizonnyal több mint boldog, hogy segítse Önt nem csak a vizuális kommunikáció, de emellett a kapcsolat a teljes márka identitását.

Szólj hozzá!